Livet runt 35

image167Det var fredag. Jag ville ha något lättsamt, roligt men ändå med hjärna. Så jag valde en fransk tjejfilm med ovanstående pinsamma titel. MEN DEN VAR JU FRANSK!

Efter halva filmen bestämde jag mig för att se resten till frukost, orkade inte hålla mig vaken. Detta var ett gott beslut för andra halvan som jag spisade till frukost tog sig lite. Trots halvtaskigt skådespeleri och alltför stereotypa karaktärer och berättelse så var vissa delar lite småmysiga.

En tvåa blir betyget.

| Recension | IMDB |

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Låter som en film man behöver vara på rätt humör för att fastna i.
Alltid kul med filmer som inte är amerikanska.
Kommer inte på nått bra filmtips på skräckisar alls just nu. London to Brighton är inte en sån film även om jag sa den var skrämmande, skrämmande på annat sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback