secretary

Det kändes som om jag var inne i karaktärernas kroppar, skådisarna lyckades förmedla känslorna och stämningen i filmen på ett sätt som jag sällan skådat. Jo, i Fur, filmfestivalens bästa film, men så var det oxå samma regissör såg jag nu, Steven Shainberg. Det här är en komedi om en tjej som hanterar sin ångest genom att skära, bränna, sticka sig. Nu hittar hon en annan, bättre lösning när BDSM introduceras i hennes liv. Hela helgen är räddad av den här goda starten! Tack för tipset Helena!

En 4+ film.

KöpDVD hemma.

Filmens hemsida

Recension Vujer

Andra bloggar om: ,
secretary

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, varsågod! :) Kul att du också gillade den. Jag var verkligen positivt överraskad av hur bra den var! Nu blir jag nyfiken på Fur!

Postat av: J

Hoppas allt är väl med dig! Du svarade aldrig på fårgan om hur många besökare du hade?

2007-02-11 @ 18:33:36
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: J

Men jag lockades ju locka dit dig och du tyckte den var bra ; haha
Jaså the departed det är ju en riktigt bra film!
Jo det är bra med mig nu skall jag se volver hade jag tänkt mig!

2007-02-11 @ 21:05:07
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback