The Darjeeling Limited (2007)

En härligt färgsprakande historia som till största del utspelar sig i Indien. Tyvärr var jag lite för trött för att få bästa behållning av filmen. Början var lite väl pojk-cool-rolig men den rättade till sig. Önskar att Bill Murray hade haft en riktig roll. Men Anjelica Huston fyllde upp bra. Exotiska, vackra miljöer från ett lantligt Indien och Indiska tåg. Jo. Skoj. Men sorglig.

På Biopalatset med Miriam och Anna.

Betyget blir en 4:a men jag vill se den igen.

RecensionFilmsajtIMDB |

Andra bloggar om: , ,
The Darjeeling Limited

Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Filmen hade sin egna charm, men den föll inte in i min smak. Var en sådan film som jag bara satt och blev frustrerad till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback