Vicky Cristina Barcelona (2008)

Delikata sötsaker som Javier Bardem, Barcelona och Scarlett Johansson inramade av en Crema Catalana vid namn Woody Allen. Romantisk komedi som inte följer konventionen tack och lov. Jag smaskar i mig stora tuggor i taget och sitter med ett ständigt leende under hela filmen. Pricksäkert, somrigt, och lyckligt. Och självklart nevrotiskt.

Sätt er vid det dukade bordet och njut!
Betyget blir 4, med Svetlana, Reine, Tobbe och V-Magnus.

| Recension | Officiell | IMDB |

Andra bloggar om: , ,
vickan

Kommentarer
Postat av: tobbe i varberg

jag tycker den var mycket bättre nu andra gången jag såg den. omsett på teaterbion i varberg med josefina och elvira mars 2009

2009-04-04 @ 09:19:41
Postat av: tobbe i varberg

klart bättre nu när jag såg den för andra gången.

nu med josefina och elvira på teatern i varberg en söndagskväll i mars 2009

2009-04-04 @ 09:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback