In Her Shoes (2005)

Man kan luras att tro att filmen är något hyperkommersiellt och omoget. Nu andra gången jag ser den tycker jag fortfarande att den är riktigt bra. Toni Colette gör en utmärkt rollprestation som syster med prestationsångest, till lössläpta och oansvariga yngre systern som spelas av Cameron Diaz. En vanlig men dyster familjehistoria växer fram och mynnar ut i två flickor som i brist på en pålitlig mamma utvecklat sina egna metoder för att nå någonstans i livet och till slut finna trygghet.

Betyget blir 3,5.

| Recension | All Movies | IMDB |

Andra bloggar om: , , , ,
mina dojor 

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA!

DEN FILMEN ÄR JU GRYYYM!

Postat av: Anonym

hej film-vickan

ja nu minns jag. jag trodde det skulle vara en filmmed sven wollter. hade blandat ihop titlarna.

2009-03-28 @ 08:00:24
Postat av: Vickan

Precis Tobbe. Du valde film och jag blev förvånad men det visade sig bli ett bra val ändå.

2009-03-29 @ 16:30:15
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: Lena

Köpte denna film för någon vecka sedan och den ligger fortfarande på vardagsrumsbordet osedd. Får göra något åt saken och kika på den.

2009-03-30 @ 22:34:55
URL: http://hem.bredband.net/l5709

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback