The Squid and the Whale

squid
Här hade vi en riktig liten godbit! Ett drama om en skilsmässa och hur familjemedlemmarnas känslor tar sig olika uttryck. Manusförfattaren och regissören
Noah Baumbach har även skrivit The Life Aquatic with Steve Zissou som jag oxå tycker mycket om. Filmen utspelar sig i New York som jag har en liten hang-up på, vill åka dit snart!

Skulle även gärna åka till LA och se Universal Studios. Kan man göra "studio"-besök på HBO?

I vilket fall får den här filmen nästan en femma, ett filmtips! (tack bio.nu)

http://www.squidandthewhalemovie.com/

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: KYMET

JAG VILL VETA OM MÅNEN

2007-01-15 @ 15:53:13
Postat av: nashad

jag vill se mer ommånen

2007-01-15 @ 18:22:29
Postat av: Vickan

Letar du kanske på fel ställe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback