Roskilde (2008)

 Så kom äntligen det jag längtat efter hela filmfestivalen. Den där filmen som känns i hela kroppen, här är det dessutom en orkan av lyckokänsla! Regissören Ulrik Wivel har lyckats med det omöjliga, att fånga den unika känsla som infinner sig under Roskilde-festivalen. Jag upplever på nytt det fantastiska som bara uppstår där, människorna, festen, musik, möten, friheten och den totala brist av vardag som jag aldrig upplevt någon annanstans. (Danmark) 

Göteborgs filmfestival, Pustervik (så klart!), betyget blir en rungande 5:a!!! Se filmen och dö sen (eller åk på Roskildefestivalen).

| Recension | Officiell | IMDB | GIFF |

, , , , , , ,
Happiness

Kommentarer
Postat av: Anonym

angenämt att du fick se en sån godbit till filmdet sista.

jag minns fortfarande hur du smsade mig strax innan den började. dina förväntningar lyste starkt iegom mobilens bokstäver.

2009-02-02 @ 18:26:28
Postat av: Vickan

Fast egentligen var det innan Om Shanti Om som jag sms:ade dig. Trevligt ändå att du uppskattade min kommunikation.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback