Things We Lost in the Fire (2007)

Jag har en ny favoritskådis - Benicio Del Toro, här tillsammans med en annan älskling - David Duchovny. Dessa två tillsammans med övriga lysande skådespelarinsatser höjer filmen redan från första stund. Jag är helt fast och blir berörd på djupet av den trygga och lyckade Brian som vågar tro på sin bäste vän Jerry som knarkar och är helt nerdekad. Soundtracket med t.ex. Lou Reed och Frank Zappa är det perfekta som till slut tillåter mig att ge filmen ett toppbetyg.


Accept the Good.


En filmfrukost - betyget blir en 5:a - ett filmtips!


| Recension | Officiell | IMDB |

Andra bloggar om: , , ,
prylar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej filmisvickis



såg denna film på "kultur gonatt" i varberg för några veckor sedan.

jag gillade den och musiken var angenäm till tusen.

2008-11-30 @ 20:51:48
Postat av: Vickan

Hej anonym, angenäm var ordet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback