Knocked Up (2007)

Jag var sugen på lättsmällt underhållning och hittar denna film, något skeptisk men dock hoppfull för skratt startar jag den. Men jag kan inte slappna av, den är så otroligt dum. Eller egentligen retar jag mig nog mest på att den är så otroligt ytlig, hela handlingen är serverad på ett fat (med skyltar för säkerhets skull). Det finns ingen förväntan om att åskådaren har en hjärna och storyn är totalt förutsägbar. Ändå är det en viss kvalitet på filmen, kanske är det för att jag känner en viss sympati för huvudpersonerna.

Betyget då? Kan inte ge mer än 1,5.

| Recension | Officiell | IMDB |

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA!

LÅter som en film för mej!! ^^

Postat av: Vickan

Jag hoppas du gillar den mer än jag gjorde :)

2009-03-21 @ 22:54:04
URL: http://filmflykt.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Hade nog kunnat få en 2:a iallafall, man får sig några skratt, men inte mer än så kanske!

2009-04-27 @ 09:52:14
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback