Paris, je t'aime

image185Jag har lite svårt för filmer med ett massuppbåd av stjärnskådisar. Dessutom var den av typen Coffee and Cigarettes, d.v.s. många småhistorier efter varandra med det gemensamt att de utspelas i Paris och handlar om kärlek. MEN, av sexton historier var det tre-fyra som var mycket bra, resten var ok eller lägre. Men jag älskar Paris förstås. Trots favoritnamn som Maggie Gyllenhaal, Tom Tykwer, Alexander Payne och Steve Buscemi blir betyget kort och gott - en konstig 3:a.

| Recension| Filmen | IMDB |

Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Den här har jag varit väldigt nyfiken och sugen på... Hörde talas om den för jättelänge sen, men har fortfarande inte sett den nånstans. Det låter kanske inte egentligen som min typ av film, fast jag skulle inte ha något emot en rejäl dos Paris.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback