About a Boy (2002)

pojkvaskernGodis! Lättåtkomlig, lycklig och underhållande fredagsfilm. Mammans hippiestil ger ett välkommet avbrott i den annars trendriktiga miljön som sätter stämningen i filmen. Hugh är lite för perferfekt men det ursäktas av hans växande tillgivenhet för pojken. En intressant fundering är hur det skulle kännas att inte behöva jobba, hur skulle man definiera sig inför andra?

Andra fredagsfilmen med V-magnus. Betyget blir 3,5.

| Recension | Officiell | IMDB |

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Lena

Kikade hit för att få några filmtips. Hugh Grant är en bra skådis och denna filmen har jag många gånger tänkt att kika på. Får göra slag i saken.

Postat av: Oskari Katainen

Hej!

Går det att nå dig på mail eller något?

Har lite funderingar och idéer som jag

gärna ta med dig och det är lättast via mail.



Tack för mig

Mvh

Oskari Katainen

[email protected]

2008-11-07 @ 23:13:23
URL: http://www.ikultur.se
Postat av: johanna

vännen, har du sett true blood? http://www.trueblood.se så himla bra tvserie.

bra blogg, bookmarkad ^^

2008-11-09 @ 09:38:42
Postat av: Vickan

Lena: Trevligt att du hittade lite tips! :)

Oskari: Vi mejlar!

johanna: jag har inte sett true blood men ska genast göra något åt det, tack!.

Postat av: Vickan

johanna: jag har nu näst intill sträcksett true blood. tackar ödmjukast för tipset, helt i min smak.

2008-11-18 @ 22:18:53
URL: http://filmflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback