Dagbok Från En Motorcykel (2004)

bajkarnaMed stora kvalitetsmått byggs en vacker skildring av Sydamerika upp. Berättelsen handlar om två nära vänners resa, Grand Tour, och politiken spelar en mindre roll än jag väntat mig, vilket är positivt. En melankolisk doft följer oss genom äventyret, och Gael García Bernals skådespeleri är utmärkt och han är verkligen något att vila ögonen på. Jag vill också åka på äventyr i Sydamerika!

Betyget blir 4,5 - ett filmtips!

| Recension | Officiell | IMDB | Wiki |

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mici

Jag tar till mig detta tips och lägger till på min lista!

Postat av: Mici

jag tycker du ska vara lite skeptisk till Partik 1,5, den motsvarade inte riktigt mina förväntningar och efter lite tänkande har jag nu sänkt betyget en halv grad.

2009-03-10 @ 09:50:47
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback